Patientsystem – til medarbejdere og patienter

Patient-system med bestillingsside til patienter og kartotek mm. til medarbejdere. Masser af specialudviklede funktioner
Udført:
2017-
Budget:
4/5
Teknologier:
WordPress, WooCommerce

Høreklinikken.dk startede som en lille side med nogle videovejledninger til høreapparatsbrugere, så de kunne se hvordan de skulle skifte batteri mm. Nu er det en væsentlige mere kompleks side med patientdatabase, forskellige klinikker med individuelle adgange og forskellige rettigheder til de ansatte, webshop, batteribestilling, online patient-underskrifter mm.

Dette er nok den af vores sider, hvor vi har lavet mest specialudvikling. Og hvor der hele tiden kommer nyt til.

Der findes forskellige journalsystemer, men det koster ofte et ret stort månedligt gebyr og er sjældent 100% tilpasset til den enkelte kunde. Her har vi skræddersyet et journalsystem, der virker til forskellige klinikker med præcis de behov som kunden har. Patienterne får egen brugeradgang når de bliver oprettet af klinikken og kan selv gå ind og bestille tid, bestille nye filtre og propper mm.. Afhængig af hvad der bestilles sendes der en besked direkte til Oticon eller til klinikken.

Når de oprettes skal de skrive under på at Høreklinikken må behandle deres data – dette har vi udviklet et særligt system til, du kan læse mere om her: Har du brug for en fysisk underskrift – elektronisk.

Medarbejder kan oprette journaler på deres patienter og har en kalenderfunktion hvor de kan se hvornår de har aftaler med deres patienter – de har også mulighed for at aflyse aftaler og sende mail til patienten fra systemet.

Vi sørger for den løbende tekniske vedligehold + udvikler løbende nyt til systemet som behovene identificeres/opstår.

Nyheder

Hvad søger du efter?

SMV:Digital i efteråret 2022

Du kan også “Bliv:Digital”